ida, jag tycker om dig. / Adelinn

tjena.

adelinn här, sitter och pillar lite på idas blogg, så passar på att göra ett litet gästinlägg med. ni ser att jag fixat designen lite va? haha, allt går om man bara vill.  Men får inte själva inläggen&bilderna bredare, någon som kan hjälpa mig? får damp snart för att det inte blir som jag tänkt mig.

den här bilden är till dig idus, bara för att visa.....hur lycklig jag är för att vi snart ses igen. hur glad jag är för att jag har dig. hur mycket jag uppskattar att du har funnits där typ all the time....osv osv. du vet ju redan att jag tycker att du är bäst. sen kan ju människorna som läser det här tro vad dem vill! haha.

PUSS MY LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0