Center Stage, Tuuuuurn it up !

Hello kid d d d s ! Kom hem med tuppen i morse. Kanske inte riktigt men efter en halvt sömnlös natt med världens bästa Julia så var det dags att kliva upp runt tjugo i sex för att haffa tåget som skulle ta mig tillbaka till Halden. SAD, eftersom vi har haft så grymt roligt. Och det bästa av allt är att vi snart ses igen! Men för tillfället har jag mummsat på Center Stage, Turn it up. Finns inte en nerv som inte hoppar runt. Jag är så sjukt sugen på att dansa. NU! Och de kanske var en bra uppvärmning. Dags för jobb på Kongens, the party place ! I morgon bjussar jag på lite bilder från Götet! Soooo long eller OAO (overandout) som mamma alltid säger !


Andra filmer som de rycker i nerverna av är ex Honey och step up filmerna, mm lööööve it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0