Day - 2 , My first ♥ !

Om vi ska ta den här listan seriöst så bör jag nog börja där det började bli seriöst! Så för att ta det till det seriösa planet så att säga så började mitt hjärta tulta runt i slutet av sommaren 2005! Jag hade då precis börjat åttan och börjat snacka med en kille på empty!? Ja, hallå. Glöm inte bort att jag bodde på en Ö! (haha) Det hela var efter ett tag inte lika dramatiskt då jag och min dåvarande bästis listade ut att det var hennes kusins bästa kompis jag börjat snacka med. Hur eller hur så bestämde jag och Emil oss för att träffas. Närmare bestämt den 24 Sep -05. Efter många om och MEN från mammas och pappas håll fick jag till slut åka. Pappa skjutsade in mig till kajen i Västervik och stoppade ett par hundralappar i min hand, tittade mig i ögonen och sa åt mig:" Innan du går någonstans så går du och fyller på telefonen"! Det var en order, så jag gjorde det och vandrade sedan vidare upp mot Åhmans, the meeting place! Barnsliga som vi var hade vi bestämt va vi skulle ha på oss så vi skulle hitta varandra! Västervik är ju så stort och sannolikheten är ju hög att man skulle råka ta fel kille? Skitsamma klockan var runt 15 så vi drog upp till Hallströmsg och började hångla loss innan vi gick och kollade på Nickes innebandymatch. Sen gick vi och hyrde film, tittade på film och fortsatte med det vi inte avslutade. Har inget som helst minne av filmen. Kanske inte så konstigt!?
Efter det blev vi tillsammans. Om man ska räkna med uppehåll så var vi tillsammans i 2.5 år! Vi var unga, nyfikna på annat kött och jag flyttade dessutom till egen lägenhet. Så många tårar som jag fällt över den människan har jag inte fällt för någon annan eller annat. Inkl ett antal sömnlösa nätter och för långa telefonsamtal. Jag var dödskär men det blev bara för mycket. Vi försökte igen, men det funkade inte. Vi är på helt olika stadier i livet och jag är idag glad att jag kan skratta åt alla roliga, mysiga och sjuka saker vi gjorde tillsammans. Jag kan till och med skratta åt sättet vi gjorde slut på. Antar att det bara tyder på att man gått vidare. Idag är han tillsammans med en riktigt gullig tjej, Matilda och jag är en glad, lycklig och självständig singel som lever sambo liv med två brudar!!!

Eftersom alla bilder finns placerad på en CD hemma så langar jag en låt, ni vet en sån alla par har, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0