Galen natt !

Tänker bara klargöra hur död jag är efter nattens jobb. Agerade diskplockare igår och med 1800 gäster var det en aning svårt att komma fram. Höll dessutom på att tappa 15 glas i backen när jag vände mig om och skulle springa ut i baren. Framför mig stod nämligen scream? eller neej, de va bara en stackar kille bakom allt blod som fått facet HELT sönderslaget. Där höll ja nästan på att spy. Tot om möblerad. Till råga på det hade jag migrän och blev trött i hjärnan efter att ha tagit ngt som skulle vara en norsk huvudvärkstablett.. ja fy fan ni kan säkert föreställa er situationen... Jag sprang hela vägen hem från kongens och deckade i sängen. Idag är det soffmode. Dead Woman Walking ! Sunday, Bloody Sunday !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0