jobbaråå!

Tänkte gå till gymmet men dem stänger kl 17 så där sket sig det! Istället kom jag med ett vad jag tyckte helt utomordentligt bra förslag till Adelinn men om ni bara visste hur svårflirtad hon är. Hur bra låter inte lite polsk alkoläsk, ngt gott nybakat från ugnen, ansiktsmask, tända ljus och någon bra film!? Ja vi får väl se. Hon nappade inte på baket så det får bli fruktsallad på typ 3 frukter!? Idag har jag hjälpt Frida och Micke att packa ihop. Inatt ska jag jobba och i morgon kl tidig morgon ska ja befinna mig på dyrendalsvein för brutalstädningen. Det känns till och med lite jobbigt eftersom det känns som jag ska flytta hem med. MEN ICKE ! Aja, skönhetslyx på damhaugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0