Kemetyl !

JOBB, JOBB, JOBB, JOBB, JOBB ! YES ! Som orden innan lyder packar jag spolarvätska hela veckan! mån, tis, ons, tors, fre och kommer med största sannolikhet få fortsätta göra det! Idag kl 08:00 ringde mitt alarm och jag tänkte dra till gymmet och träna. TACK, för att jag för en gångs skull låg kvar i sängen och istället vaknade klockan nio av att Björg ringde och bad mig fort som attan komma och hämta skor och braller för att sedan dra och packa spolarvätska. Jobbar med en skön svenne och resten är såklart norrmän. Men jag känner på mig att detta kommer bli kanon och jag vann dessutom vänd tia 5 ggr i rad på lunchen! Nu ska jag och Adelinn ta tag i våra lata rumpor och ut och powerwalka! Ikväll ska ja dra i handbromsen och sladda i säng tidigt 1 timmas promenad till jobbet och jag börjar klockan 7 ! Hurrrraaaay äntligen lite dygnsrytm!

Fär den sötisen som inte visste vad det "var att dö för" så är det Elin Klings kuvertväska som hon designat för H&M! Mmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0