Kvällsmacka utan macka!

Hej och hå, nu har jag och fröken Andersson varit ute på en två timmar lång powerwalk. Hon har skoskav och gråter i soffan med lite ris ala malta som smakade mjöl. Jag sitter pigg som en nötkärna i soffan bredvid med norges billigaste måltid vs sveriges fina måltid! Alltså ägg och räkor med massa pressad vitlök på och till det ett stort glas mjölk. SÅ GOTT!!! I morgon ska jag upp tjugo över 5 och jag tänker snart dra i nödbromsen. Kommer kännas som man går upp mitt i natten men vad annars gör jag här liksom!? work it out säger jag bara! Hemma, dvs i Västervik, närmare 60 mil härifrån sitter världens bästa lillasyster som jag saknar så det gör ont i lilltån! Om två veckor får jag äntligen träffa henne och jag hoppas att hon då har fått hem sitt körkort så vi kan sitta och jämföra dem OTROLIGT snygga profilerna. VARFÖR ser man alltid antingen kriminell eller död ut på dem !? Hoppas att jag har fått mitt pass tills dess också så jag kan boka biljetter till våran suprisetrip med destination unknown! Dags att vika tvätt och borsta tänderna ! peace in the hood!


longing for summer!

Kommentarer
Postat av: Adelinn

hur går det här då ida?:)

PUSS

2011-02-01 @ 22:44:24
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0