Norge i ett jävla nötskal!

Håll i hatten och var beredd på en riktig avhyvlingen, "dear country"! För tillfället är jag så sur och irriterad som bara går att vara på allt som har något med Norge att göra! Jag hatar våran lägenhet för den är ful och jag trivs inte i den. Vårt kök är ROSA!? hur tänkte gubben!? Att det var hippt med lite rosa till det totalt groteska möblerna i den fulaste bruna färgen mina ögon har skådat!? Våran tvättmaskin tvättar i KALLT vatten så kläderna blir inte rena ordentligt. Vi har totalt varit utan vatten 5 dagar i Januari månad och när jag ringer våran hyresvärd beter han sig som en treårig otalesbar barnunge och säger att vi kan flytta ut om det inte passar oss. HALLÅ!? Jag ringer för att diskutera saker på en mogen nivå och det man får kastat i facet är dem orden och en lur i örat! Jag hade inte ens hunnit fråga hur vi skulle göra med frågan! Och just det, lär dig att läsa mailen!!! Våra skattekort har fortfarande inte kommit och det är ju alltid roligt att behöva dra 50% skatt! Eller kanske inte!? Hallå lilla posten, vart har ni gjort av dem!? Jag avskyr adecco som säger en sak och producerar ut något helt annat i slutet! För tillfället håller jag tusen år på dagiset, för när man sökt allt som finns så finns de ju inget mer att göra! Jag har ju kompetens och det här är verkligen det tråkigaste som finns! MEN , always look at the bright side !

Det finns dock ett par saker som är bra. Jag har fått en lista av Björn på alla drinkar och han vill att jag ska bli bartender. Hur nu i hela friden det ska gå till!? Vi får väl helt enkelt se om jag kommer ihåg vad det är i en Nalle Puh i morgon bitti när jag vaknar! En annan bra sak är att Jonas min kära arbetskamrat och gayfriend har lovat att köra skiten ur mig på gymet! Ja vi får väl se vem som piskar vem! På måndag börjar vi och det lär bli sjuhelvetes roligt!



OH CAPTAIN, MY CAPTAIN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0