Pepp1 !

Idag har jag varit med Sofie på CMYK där hon jobbar! Anledningen till det var att vi på hemvägen skulle gasa förbi Östfoldhallen och lämna in min Nyckel. Hon började kl 9:30 och skulle sluta vid cirkus 1. Som tur i oturen hade inte Virran någon röst så Sofie fick ta hennes pass till 4 ! Men vi roade oss med allt från indianväskor till att diskutera Ullared! Vi har konstaterat att vi båda vill dit och vad vore mysigare än en liten semestertrip dit. Vi kanske till och med får medverka i programmet....? Förhoppningsvis har dem lagt ner det projektet! Hur som haver fick ja inte krama om en enda i Östfoldhallen. Riktig tabbe att ingen av mina homies var på jobb idag!
Men för att återgå till något helt annat. Mitt största problem nu är att jag bara extrajobbar på Kongens. Eftersom det bara är någon kväll i veckan och kväll/natt på helger så generar det inte någon särskilt brännhet inkomst vilket vi ju är här för. Jag har sökt som en dåre nu så jag hoppas på svar då jag redan är rastlös. Har iof fått svar från ett Café, men hon smsade och undrade hur gammal jag var. Kanske skiter det sig eftersom jag inte har fyllt 20 än! Men det är ju inget jag kan påverka. Skrika på mamma och pappa för att dem inte fött mig nu i början av Januari istället. Då hade jag ju till och med kunnat kört ut mat här i Halden. ha ha. Nej verkligen inte, men jag HOPPAS verkligen på att det bästa sker NU!
I morgon får jag iallafall gå ner till Kongens och känna mig lite behövd. I Onsdags satt jag i garderoben vilket inte är det rockigaste men med tanke på att jag kände mig bakis, hade migrän och bara ville sova så var det rätt soft. TRODDE jag ja. Undrar vart allt folk var fram till kl 00:30? Ja dem gjorde förmodligen det jag hade velat göra, viiila upp sig! Sen fick ja stå ut med en Göteborgsfarsa som hade lite ångest över att hans 7 åriga son snart skulle stå där pappa stod och ragga på mig i garderoben. Ja de va så han uttryckte det. Den skönaste grejen kom nog dock från killen som aldrig hade dejtat någon. Han var för full för att komma ihåg det här dagen efter och tur var väl det men han kläckte iallafall följande; " Jag har aldrig gått på dejt, vill du gå på dejt med mig?" Jag ljuger ihop något i stil med att jag har pojkvän men ler vänligt och önskar honom lycka till, allt för att bara bli av med honom! FyllOt säger då " Jahaa, äru från Stockholm ällllller" ! Klockan 4 på natten/morgonen så var det rätt underhållande! Vid kvart över 5 däckade jag i min säng och vaknade upp kl 13 för att bara ta det lugna makaroner i soffan med Soffan! :)

Så idag har jag brännt stålar på endast nödvändiga saker, ni får glutta i morgon för nu ska ja in och hänga med Mia Skäringer och boken "Dyngkåt och hur helig som helst". Vilken pangbrud säger jag bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0