Pigg Individ !

Igår kväll när Soffan gått och lagt sig bestämde jag mig för att inte gå in och flytta alla prasselshoppingpåsar i sängen utan la mig ute i soffan, satte på step up 2 och fyllde på kärlekstanken! Hur snygg är inte Robert Hoffman som spelar Chase i tvåan!? Cruuush! Min plan var att vända dygnet så att jag skulle vakna ungefär nu och slippa ta en powernap innan jobb1 men icke. Kl 10 var ja pigg som en nötkärna och började plocka in tvätt och städa garderoben! Nu har jag ätit mat, ska klä på mig lite varmare kläder och bege mig upp till Micke som är ensam hemma då Frida har första dagen på postitlapp tjofräset! Hoppas de går väl för henne. Dagens andra fundering är om man kan använda backen ner från Fredrikstens fästning som skid/snowboard backe! SJUUKT SUGEN! Det blir nog en aning offpist. Men vad kan göra en mer sugen när man har en brant backe full med snö utanför fönstret. Går liksom inte undvika. Shit! Bjuder på gårdagens shoppingrunda senare, soo looong!

Kommentarer
Postat av: Adelinn

jag bara gillar att du uppdaterar maassooooor!!!!!



love

2011-01-05 @ 15:25:58
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0