Swedish grace !

När vi var i Nordby så köpte jag en Te kanna på Indiska som jag tycker är stenhård. Den passar egentigen inte in med resten av köksinredningen hemma hos mig men det struntar jag i! När vi var där så var vi inne på någon köksoutlet där dem sålde rörstrands swedish grace i olika färger. Jag blir såå sugen på det vita och rosa... MEN man kanske ska tänka på att man inte ska bo ensam hela livet utan med någon som kanske hellre skulle äta på något mer neutralt!? Men då funkar ju det vita!!!  Jag tror faktiskt jag har djupa tallrikar i det vita som kommer från farmor. Man kanske ska fortsätta? Blanda är ju också snyggt.   Noo  panic !



Kolla in de mysiga guldiga detaljerna!


Blanda är faktiskt snyggt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0