This week, the trend !

God afton. Dagen har varit outstanding. Har jobbat på världens mysigaste barnehage och barnen är som små pärlor. Idag har jag tillexempel gift mig med charmören albin och blivit bästis med Wilma, världens sötaste unge som gjorde ett jättesött arband till mig! :') Adelinn och jag tog en promenad till storsenter och hämtade paket. På golvet står ett jättemysigt spa paket ja ska visa er i morgon. I övrigt står där proteinpulver, omega 3, hårspray och proteinbars. Så himla praktiskt att allt kommer från ens egen och samma affär! 1000 points för det ! Just nu dricker jag proteinshake med lite färska bär, acerola C, omega 3 och double X! Har ju förresten fixat gymkort så kör järnet där. Framöver står det jobb på schemat och jag gillar läget! So long !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0