YO BRYSCH!

Hej & hå! Adelinn har varit här, fixat och trixat och jag har beslutsångest. Herregud vad har hänt med mig. Jag har aldrig haft ångest över något innan och nu kan ja aldrig bestämma mig längre! MEN, vem har sagt något om panik!? Idag har vi varit på Nordby och gått loss. Jackan som jag ville ha var slut och jag kände inte för att dubbeltälta i en strl större. Den andra jackan har ja strl ångest i. GAH! Jag hittade dock en flashig kavaj och en den absolut charmigaste te kanna jag någonsin skådat. Det får ni se i morgon. Tänkte slänga in bilderna på det jag hittade i Torvbyen när jag var med Sofie nu innan vi pyser upp till Frida och Micke för lite middag, Wii spelande och trevligt bänghäng! I övrigt sitter vi i ett kolsvart hus. Elen är på G upp i topp så vi kunde läsa med ett par tusenlappar mer, haha. Vad fan är detta!?


















Fornarina
BIKBOK
Lindex
Gina
CMYK

Hur bra är det inte med mössor för 10:-/st? (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0