Hard Working Woman / New In!

Helloo! Ett tag sen sist men har lagom kommit halvt iordning och jobbat röven av mig sen ja flyttade. Har haft ett par dagar ledigt, vilat upp mig. Dock inte i någon sol för här har det åskat och regnat om vartannat. Har tränat, städat dagis kl 04 på morgonen, utnyttjat mitt samboskap med Björn när folk varit allmänt äckliga i baren, hittat en 500 lapp i tips i min bakficka? ätit frukt i stora lass, ätit alldeles för mycket kebab i bröd med massor av majs, slagit huvudet i en nerhissad markis och ramlat omkull men stått opp lika fort och fattat noll samt haft 14 fjärilar i magen. Om en vecka får jag äntligen träffa min sjukt EFTERLÄNGTADE familj & släkt. Ska bli sååå mysigt att ja inte kan beskriva det. Vet inte när jag såg dem sist. I slutet av mars tror jag. Släkten har jag inte sett sen i Jul. Hjälp! I samma veva ska jag på shoppingtrip med min soulmate & på semester med lillasyster. Kan inte annat än LÄNGTA! Klickade precis hem en görsnygg plånbok från Tiger of Sweden då min börjat sjunga på sista versen. Nu ska ja springa över till coop och handla frukost. Jordgubbar och mjölk. Mums!
699:- ,  Nelly.no

Kommentarer
Postat av: Solen i ditt liv :)

Snaaaaaaaaart snaaaaaaaaaart :) <3

2011-06-08 @ 14:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0