Ralph Lauren

Tvingade med per till Nordby i lördags för att införskaffa en RL skjorta som ja inte kunde klicka hem pågrundav no shipping to sweeden. Kände för en snygg skjorta i bra kvalité som man både kan klä upp och ner. Idag har jag matchat den med ett par höga jeansshorts från acne med ett nerstoppat linne och ett svart flätat skärp. Skjortan är blå och vit. Just love it! 999:- på individ prestige! I övrigt är ja lika glad som på bilden. Ska ha filmkväll med mina killar och i morgon startar jag dagen tidigt för en nio timmars tågresa/bussresa med 4 byten till Västervik/Björkö! SWEEET! Will miss my homies här men tillbaka om 2 veckor! NU SKA JAG NJUTA. SEMESTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0