20 år och gammal som gatan !

I lördags var det min tur att fylla vuxna år och det firades såklart! Jobbade natten fre-lör och blev uppvaktad med sång på scenen på Kongens. Ja må hon leva sjunget av mina norska darlings. SÅ sweet! Trött tjej kom hem och landade i sängen kl 03:30 och runt kl 11 vaknade jag av att Adelinn och Sofie kom med tårta och sång på sängen. SÅ söta. :') Lagom när vi ska ut och knalla till glasbanken så kommer Ollie, min hund in genom dörren och ja tror seriöst ja ska tuppa av. Där står mamma och pappa med blommor och tårta. HUR BRA!? BÄST!!! Vi käkade lite mer tårta och begav oss ut på en promenad i det härliga varma solskenet! Vilken födelsedag! Efter det skiljde vi oss åt och dem styrde kosan hemmåt igen. Är väldigt glad för att dem tog bilen hit för att träffa mig i ett par timmar. Made my day! ♥ Senare lagade jag och Adelinn gourmetmiddag innan Björn ringde och skrämde mig rejält. Laddade om batterierna och sprang runt som en höna efter att han ringt och sagt att jag skulle stå i baren! Jag kände mig inte redo för fem öre, men efter att ha gjort sig iordning, dragit på sig lite mer neutrala kläder än Kongens skjortan som man drunknar i kändes allt mycket bättre. Gick ner och började träna med Catharina! My little mama! Måste säga att kvällen blev kanon. Det var så kul och nu är jag riktigtigt taggad inför sommaren! Fick till och med beröm av gästerna! & då är det ju inte något dåligt jobb. Det syntes på dricksen med! (Y) Efter det knallade vi från Hannestad bort till Kongens för efterfest och tårtätande. Björn, min blivande sambo lyckades nästan supa mig under bordet med Sambuca och kl 7 avslutade vi vår kära ferre då alla var mer eller mindre trötta och solen höll på att gå upp! Tusen tack alla underbara för en fantastisk dag! Gleder meg til att ha alla presenter kvar att öppna när jag kommer hem ! :)







Dagens slitna outfit fick bli något i stil med frisyren sen jobb dagen innan, tisha från monki, mina nya blåa favvojeans från gina, vans på fötterna, jeansjacka från lågstadiet (haha) & DG klocka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0