Guldlock!

Idag när jag vakna kände jag något i stil med " God morgon världen, vilken underbar dag!" Har fortfarande inte stoppat huvudet utanför dörren, men utanför fönstret och sååå härligt! Nattens jobb på Kongens var riktigt roligt. Jonas sista kväll där vilket är lite sorgligt men jag hoppas han får det bra på båten han ska ut på. Kommer ju fortsatt se honom på hannestad framöver så tursamt det! Mina kära members från Kemetyl var ute och slog runt igår. Kunde inte annat än garva åt fyllo morten, dansande jögga och alltid lika snuskigt sköna mange. Man märker när man är ensam tjej hur himla manlig man blir. fy! Nu ska ja riva lite i garderoben och se vad jag ska ha kvar här i sommar! H.J.Ä.L.P ! Om två månader blir jag sambo, med chefen! haha

Tisha från Carlings, i sommar kommer ja definitivt bo i höga shorts och korta oversize tishor. skjut ma så gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0