Med solen i ryggen!

Hej alla glada! Idag är det måndag, härliga måndag. Solen har skinit hela helgen och hela helgen har inneburit jobb för min del på Kongens. Deiligt! På dagarna när ja vaknat efter nattens bravader har det stått frukost på schemat och hör och häpna, benen har hängt ut genom fönstret och näsan har varit sträckt mot solen. Såå härligt att det nu, de soliga dagarna går att ha fönstren öppna och vädra. Det är vi inte bortskämda med här!

Veckan hemma var megabra. Har hängt med lillasyster i min saknade lägenhet som nu inte ser ut som den gjorde då hon tagit in sina möbler och gjort det "hemtrevligt" för hennes del ! :) Agerade världens bästa lillasyster och fyllde upp hennes kylskåp så hon skulle palla med en hård vecka i skolan.
Träffade mapa och hade korvgrillning på isen utanför Norra malmö. SÅ härligt. Solen sken även då och förgyllde våran dag. Björkö är sig likt och jag har lite ångest över att sommaren ska spenderas i Halden eftersom sommar för mig alltid har inneburit Björkö. Blir definitivt ett par trippar hem!!!

Hängde i stationshuset hos mina favoritgrabbar oh gillade läget, firade Sofie 20 hela år och mådde kanske inte 100 % bra. Närmare bestämt 0% bra. Så dåligt har ja aldrig tidigare mått så cheers på den. Får tacka för att ja fick gå hem i ett par platta skor iallafall. Dejtade Jennifer med chips och dip, ost och kex och godis med tillhörande film, Var hemma hos Jessan, käkade körv och snackade om allt möjligt, Åt kladdkaka hemma hos familjen Wernersson, höll på att svimma i källartrappan och kramades med hele familjen underbar.

Idag har vi varit i Svedala och handlat mat för 1400:-, fyyy faan !  Men nu slipper vi gå runt och hungra. I morse fanns de knäcke till frulle. Ja lyxade till det med en proteinbar och en liter vatten. Köpte mig ett par brallas som ja fotar i morrn tillsammans med allt annat ja inte bjussat på än. Testade Kenzas nr 5, jacka på Nordby och föll. Den är skitsnygg irl och på så jag är skickligt sugen! I övrigt har ja städat upp pärlor som kidzen kastat i ett moln på golvet på dagiset. Smilet på dem i det ögonblicket måste vara i stil med vårat när vi vinner en miljon. Kan säga att de va inget miljonögonblick att sopa upp allt. fy



I Solen på damhauggata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0