Som en duracellkanin!

Yes, så skulle jag beskriva mig just nu. Trots att jag jobbar 8½ tim+2 varje dag har jag fortfarande energi kvar i kroppen. Underbart! Idag ska jag dessutom ge mig på att jobba på Kongens! Så inatt bli det en dryg timmas sömn. Vem har sagt att man behöver sova? Känner att morgondagen kommer bli tuff. Men laddar man bara upp på rätt sätt så ska de nog gå galant! Har hunnit med en skön promenad emellan jobbpass 2-3 så (Y) för det ! Hela veckan är det lön från alla jobb och kanter och de gillas. Elräkningen låg bara på 2300 för jan/feb vilket känns skitgött eftersom vi är 3 som delar nu! :) Har suttit oh spanat runt oh konstaterat att jag vill ha en storstad och shopping. Har varit sugen i evigheter på en ring med en vit pärla men inte hittat "den". Mamma har en sån sjukt fin i Guld som hon gjort själv. Är lite sugen på att göra något liknande! Hittade dessa från Thomas Sabo som jag lätt skulle kunna pryda mina fingrar med.



790:-


770:-


690:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0