T.R.Ö.T.T !

Yoo, det här är direkt från arbetsnarkoman avdelningen på damhauggata 30 i Halden. Veckan har bestått av dubbla arbetspass och nu till råga på att det är fredag är d trippla pass. Skulle kunna ligga i sängen och hångla hela dagen så trött är ja å så mys sugen är ja. Chi fick ja, har ingen att hångla med och fick precis höra att d är så ungdomligt och eftersom jag är nybliven "vuxen" så är d väl inte tillåtet att tycka fast jag har fått höra att barnasinnet lever kvar så haha. Skit samma. I Onsdags natt var vi ute och slog runt, jag och Adelinn! Vi kände för att dansa av oss den lilla energi som fanns kvar så vi mötte upp Marius & Hans-Peter, drack öl, cider och gled ner till Kongens! Jag dansade runt i ett av mina favvo plagg nu, en svart byxdress från H&M. Tillsammans med det bar ja min nixonklocka och örhängen i matchande färger. På skorna fann ni mina converse som inte lyckats hitta till soptunnan än! Var bara lugn, dem är på G att bytas ut! Adelinn och Marius sjöng Barbie girl på kareoke, jag var överallt och ingenstans och försökte dansa med en halvlam hp som sträckt benet. Stackarn! Sambuca shoten som Jonas bjöd på visade sina spår dagen efter på jobbet. FY! Men fick två timmars sömn istället för en som d brukar bli när man jobbar natt på Kongens på onsdagar. Nu Ska jag gilla läget. Hoppar snart på pass nr 2, efter d film och efter det pass nr 3 ! Hejja mig själv! En 70 timmars arbetsvecka. Skjut ma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0