Världens bästa Julle !

I helgen drog jag en spontanare till min girliegirl i Göteborg, närmare bestämt Julia! Vi har kännt varandra sen vi kunde stå på benen och har tillsammans spenderat många härliga sommrar på Björkö, där tårar sprutat när vi lämnat varandra för "säsongen". Varberg - Björkö var en bra distans när vi var små. Nu bor vi bara 2 fjuttiga timmar med tåg från varandra. Och då får man ju passa på. Hur bra är det inte. I fredags, helt spontant, 2 timmar efter vi pratat så hoppar jag på tåget. Skönt med en ledig helg! Lyckades väl med konststycket att snora ner mig totalt igen bara. Undrar om det är kidzen på dagiset som spökar? Hade helt enkelt en helg i Göteborg-Varberg fylld med vin, god mat, naturgodis, julia, figge, ullis, bosse, lovisa, svenstorpsby 30, nordstan, sängen, the guardian m.m ! En världsbra helg som gick alldeles för fort. som vanligt ....

Här följer bilder sen senast i Januari!

















With ♥ / Idis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0