3 sjuka händelser !

Okej, jag fick börja lite senare på kongens så jag har diskat upp hela köket nu efter att ha städat dagiset. Idag har det hänt 3 sjuka saker;


1. Det börjar med att jag och Sofie ska ha ett break i solen med solning och mat. Vi lägger oss på asfalten framför huset eftersom det knappt är någon sol bakom. 20 meter rakt över asfalten finns det en gräsplätt där alla mörkhyad kidz krigar och leker allan så vi tänkte så här. Om vi lägger oss där så kommer vi garanterat vara mos eller indragna i någon affrolek å behöva ta på oss mer kläder. Så nej. Vi la oss utanför huset. I ugnen hade vi baconinlindad kyckling som jag gick upp och tittade till. Tog med mig sallad & kycklingen ut, och i samma veva kommer det en dam som påpekar hur olämpligt klädda vi är ? Tyst för mig själv tänkte ja "Wtf, va fan solen skiner, det är varmt och hemma är iallafall bikini & picknick mer normalt än att gå runt i burka eller overall när solen steker"!!! Sen började hon babbla om att män tittar och att det fanns gräs. Så hon menar att deras ögon inte räckte 20 meter rakt framför oss då eller!? Tuggade i mig den där kycklingen på det sexigaste sättet som gick. Resultatet blev att Sofie tappade sin kycklingbit när en kille gick förbi. Ja, säga vad man vill men det verkar finnas folk till allt.


2. Sofie reser sig lite senare upp och går in för att plocka ihop sig innan hon drar till jobbet. Vår granne som bor under oss kommer hem och börjar babbla med mig, klockan är nu ca 3! Hon öppnar sina fönster som ja ligger precis nedanför för att vädra vilket är helt förståerligt. 20 min senare kommer hennes karl hem & inte ens 10 min efter det har dem ganska så förskräckligt högljutt sex så ja tar min handduk, reser mig upp och går in.! Oh dear lovers, ni kunde väl ha stängt fönstren iallafall!?


3. På väg hem från dagiset och en bit in på vår gata så kör en bil ikapp mig. Killen i bilen vevar ner rutan och frågar om jag är ny här. Eh nej säger jag som lyssnar på musik samtidigt som ja försöker skriva ett sms. Nehe hur länge har du bott här och i samma veva ser han ut som ett frågetecken och frågar då om jag är Svensk. Sen i oktober & ja svarar ja lite halvarogant. Vänder mig om för att titta vem som egentligen sitter i bilen. Hej Hunk! Vet du vem lasermannen är säger människan då. Visste seriöst inte vart jag skulle ta vägen. Va fan är det för fråga!? Ja säger ja och fortsätter gå. Ja vi ses på byn senare då. ÅH skjut mig vad jag önskar att ja inte jobbar ikväll! På min tröja så stod det ju inte Kongens brygga eller så!? BÖÖÖÖ!

Nu hoppas ja att Ole snart kommer och räddar min ljudingång. Får inget ljud ur tillkopplade högtalare eller hörlurarna. Oh i love helpdesk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0