Bio, sjöbris & fina killar!

Igår koste vi oss massor, jag och Sofie. När hon kom hem från jobbet tog hon en snabbdusch så kilade vi ner och åt god mat på sjöbris. Jag käkade sushi & sambon surplade i sig god varm fisksoppa i det blåsiga ruggiga vädret. Efter det tog vi turen förbi dagiset för att städa upp röran efter kidzen & sen bar det av hemåt. Ole & Per hämtade oss i vrålåket sen bar det av till Fredrikstad och direkt in på 3D bion, pirates! Vi hade riktigt roligt åt våra nya prada brillor och grät floder när vi inte fick ta med dem hem. Jag var kissnödig redan när vi gick in på bion men ville inte smita ut. När vi sen kom ut från bion så var det stängt in så det var bara att hålla sig hela guppiga vägen från Fredrikstad & hem... Det dunkades sommartracks som denna goding. Norska i all ära. Haha, ja bion var ju till och med på norska. Tror ja börjar känna mig riktigt som hemma.! Hvada hemma!? Nu är det dags för dagisstädning & sen ner på kongens för lite servering och förhoppningsvis baren. Jobbar för kim och tror inte han skulle stå i baren i kväll. Smiter nog in där iallafall! Flyttstädningen är i full gång och fan vad skitigt det är här. Har lite halvångest över att skiljas från min 7 månader gamla sängkompis. Funderar seriöst på att lägga ut en annons på Finn.no. Sängkamrat sökes! Är bara två dagar kvar till jag är ensam här med mina norrmän. Vemodigt? Ja! Helt klart!
Verandahäng i sambons myströja, har skiljsmässoångest trur ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0