Cheers !

Solen skiner & fåglarna kvittrar! I morse kom jag hem vid halv 7 från jobb & en kanonkul "efterfest" med björn, christian & carlo & vaknade senare av ett sms kl halv tolv! Klarvaken gjorde jag mig iordning och gick iväg till banken med upphittade 2000:- i min kavaj! Har även varit en sväng förbi gymet och betalat mitt gymkort. Är snorig så det blev ingen träning idag. Fick en Felix istället att ta hand om och vi ligger för tillfället och steker på vårt trädäck. Om en timma kommer soffan, då blir det en promenad ner till hamnen för att käka glass! Efter det dagisvaskning och kvällshäng framför reseplaneraren!!! En helt kanonbra dag helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0