What happend!

I Fredags tog jag Ole, Per & Are under armen packade in oss i bilen och åkte till systemet i Sverige & till H&M för att finna mig en vit kavaj vilket var omöjligt eftersom det inte fanns någon. Crap! Det hela slutade med förfest hemma hos oss  med ett dussin killar och lilla jag! Jag stod i köket och agerade drinkmaster & öppnade rusbrus med en snusdosa. Dansade och hade det kul på kongens till Ole som bangade kom och hämtade två slitna individer. Åkte hem hade mys efterfest och somnade som en stock. Igår låg jag på vårt trädäck här ute helt lamslagen med spritpapprena i ena handen och vattenhinken i den andra. Mitt huvud kändes lika tungt och raserat som WTC när det rasade tror ja. Fy farao. Skypade med lillsis & längtar såå till studenten. Gick och jobbade på kongens vid halv elva och fick kramp i hjärtat. Gött. Snackade skit med Sofie när vi kom hem till kl 05 och vaknade nu vid 12:30! Skön Söndag. Kanske tar vi oss en sväng till Sweland för lite sista handling. Måste städa barnehage med och utanför fönstret häller himlen vatten på oss. Mysigt enligt mig.




Langar en bild på mig själv i favoritjackan & med tummen upp till min lillasyster som jag är SÅ stolt över. Kämpa in i det sista nu älskade du !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice pic:P

2011-05-23 @ 04:05:47
Postat av: Andreas Gangstad

Nice picture:P

2011-05-23 @ 04:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0